Numbers

vil gerne starte med at sige jeg beklager meget hvis det ikke er det rigtig sted
men kunne nu godt tænke mig at få lidt hjælp til numbers hvordan kan det være at når man laver et diagram ark og vil bruge to farver at den ene er gennemgåne men det er den anden farve ikke hvordan kan det være ??
M.V.H.
Stefan Overgaard

hej @db
jo da jeg kan da prøve :-D
det var bare nemmer hvis man kunne bruge drop and slip :-D
M.V.H.
Stefan Overgaard

Hej Stefan
Jeg har ikke så meget at svare ud fra, men den grønne søjle følger (går jeg ud fra, nu kan jeg ikke se hvordan du har bygget det op?) det datagrundlag du har defineret? Så hvis du udbygger dette datagrundlag, burde den på samme vis, som den røde, følge med hele vejen? Altså hvis der er data til det :)
Nu er det ikke helt det vi underviser i her på v5.dk, men du er naturligvis velkommen til at spørge om alt her i vores forum, det kan jo være der sidder en anden derude, som er Numbers ekspert :)
Du kan evt. også læse mere om Numbers og grafer på Apples hjemmeside
https://support.apple.com/da-dk/guide/numbers/tan1c3c6123b/mac
Med venlige hilsner Daniel Bahl (@db)
CEO – v5.dk ApS

godaften @db
troede ellers at du var en apple nørd :-D
var det ikke en god idé at lave noget undervisning i apples skrive programmer jeg fortrækker nemlig at bruge dem istedet for at betale dyre domme for at gøre brug af office parken
M.V.H.
Stefan Overgaard

Hej @stefanovergaard
Der er ingen planer om at lave videoer om Apples produktivitets-produkter desværre. Det er heller ikke nogle jeg selv bruger, jeg bruger Googles G Suite produkter som Docs, Sheets mm. :)
Med venlige hilsner Daniel Bahl (@db)
CEO – v5.dk ApS