Jeg har tænkt over at opgradere fra Mac OS X Leopard til det nye Snow Leopard.. MEN på Apples side er der en del dårlige anmeldelser, med fejl, bugs osv.. Så ville høre om jeres erfaringer herinde..
Har i nogle dårlige oplevelser?
Kører det fint med Adobe pakken CS2 og op efter?
Hvad anbefaler i, at opgradere, eller holde mig til min nuværende version, 10.5 Leopard?
Hvis du har en Intel Mac vil jeg helt klar anbefale dig at opgraderer til den nyeste Snow Leopard. Fordelen er at de har fjernet support for de ældre PPC-CPUer dvs. G4 og G5 - kort fortalt for dig betyder det
* Optimeret Intel-CPU kode
* Bedre memoryhåndtering, da denne ikke skal være kompatibel med PPC mere
* Væsenlig og ikke mindst MÆRKBART hurtigere
* Frigiver cirka 8GB plads på din harddisk
Af nyheder er der ikke så meget. En ny version af Quicktime som kan mindre? :) Exchange-support i Adressebogen, iCal og Mail og lidt småting hist og pist.
Alle Adobe CS4 Apps kører perfekt, har ikke testet med ældre udgaver.
Har ingen problemer haft, og mon ikke Apple har fået squattet de bugs der måtte have være, med den seneste 10.6.2 opdatering.
Hihi :) *Nusser sine 3 iMacs, sin Mac Pro og sine MacBook Pros og..* må hellere stoppe her ;)
Si til hvis du skal låne et installationsmedie og spare pengene på kontoen, jeg har en familielicens med 5 licenser og har kun brugt 2 af dem - og well .. hvem ville ikke tro på, vi er i familie ;D
Og så sidder jeg bare her med min lille hvide MacBook 13".. Som er blevet syg.. Den påstår at der ikke er et batteri i, efter jeg var så smart at vælte et glas vand ned i tastaturet :/
Og så sidder jeg bare her med min lille hvide MacBook 13".. Som er blevet syg.. Den påstår at der ikke er et batteri i, efter jeg var så smart at vælte et glas vand ned i tastaturet :/
Aaww... Sender lidt nus nus afsted til Lonnies MacBook ;-) Som sagt si til hvis du vil låne Sneleoparden og en licens ;)
Jamen hvis du kan undvære en licens, så er jeg da meget interesseret.. Hvor meget vil du have for den? Når man er en fattig studerende, gør selv den mindste besparelse jo en del ;)
Jamen hvis du kan undvære en licens, så er jeg da meget interesseret.. Hvor meget vil du have for den? Når man er en fattig studerende, gør selv den mindste besparelse jo en del ;)
Hey Daniel
Jeg er også meget interesseret i at købe en af dine familielicenser, specielt hvis der er også er en iLife09 licens med Jeg kører nemlig med Tiger 10.4.11 og har ikke råd til at opgradere