Outlook 2016

Kære alle!
Jeg har et problem, som jeg håber i kan hjælpe mig med i Outlook 2016.
På min Mac, kan jeg organiserer alle mine mails kontier under faner, så de er samlet et sted (se billede)
Den mulighed ville jeg gerne have i Potlook 2016 på min Windows computer, men jeg kan ikke finde ud af hvor jeg ændre dette henne, eller om jeg overhoved kan ? :)
Er der nogle der kan hjælpe?
Mvh
S. Calmar
Mvh
S. Calmar
www.scalmar.dk

Hej Simon Calmar,
Velkommen til v5.dk.
Outlook på Mac er lidt forskellig fra Outlook på Windows - og helt det samme view tror jeg ikke du kan komme frem til på Windows-versionen, desværre.
Men du kan bruge "Favoritter" til at gøre lidt alá det samme. Ved at tilføje dine indbakker fra de forskellige konti til "Favoritter" som vist her:
Kan du samle alle dine favorit-mapper i et samlede view:
Håber dette hjælper dig lidt videre med at opnå det ønskede view i Outlook 2016.
Med venlige hilsner Daniel Bahl (@db)
CEO – v5.dk ApS

Det var en mulighed
- Jeg prøver at lege lidt med det, når jeg har fri fra job! @db
Tak (Y)
Mvh
S. Calmar
www.scalmar.dk