Altså jeg mener ikke sådan nogle skriverborde jeg sidder ved i virkeligheden, men Windows skriveborde.. Kan jeg det? eller skal jeg bruge et program til det? :-)
nejnej.. jeg mener ikke på den måde :-P
Jeg mener dette: Hvis jeg ikke har nok på mit Windows Skrivebord, findes der så et program, som giver et til.. eller noget?
Men jeg bruger Windows Vista :-P Så jeg tager bare dit første svar Daniel.
Jnick.. jeg har også kigget på det link, du sagde jeg kunne bruge :-)
Tak for hjælpen :-)
Tak for det hele.. men ingen af de programmer jeg har, gør det jeg gerne vil have de skal gøre.. jeg kunne godt tænke mig, at fra skrivebordet, kunne skifte til et andet, hvis man ikke har meget plads på det første.. ikke skifte mellem vinduerne..
Tak for det hele.. men ingen af de programmer jeg har, gør det jeg gerne vil have de skal gøre.. jeg kunne godt tænke mig, at fra skrivebordet, kunne skifte til et andet, hvis man ikke har meget plads på det første.. ikke skifte mellem vinduerne..
Det er det de programmer jeg linker til gør?
Undskyld stavefejlen ..
(Citat fra Pcworld.dk. Det første link):
Henter du DeskHedron, kan du brede dig over ni skriveborde, men det der skiller programmet lidt ud fra andre er, at du kan skifte mellem bordene via 3D-visning.
[u]Det kan minde en lille smule om Vistas Aero-funktion, hvor man skifter mellem de åbne vinduer. Med DeskHedron er det altså skriveborde, man skifter mellem.[/u]